• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Pointer Redactie en Training

  • Home
  • Trainer
  • Onderwijsontwikkelaar
  • Portfolio
  • Profiel
  • Contact
  • Nederlands
  • Engels
Je bent hier: Home / Archief voor Testimonials

Testimonials

Docent Informatica

1 januari 2024 - Categorie: Testimonials, Docententrainingen Informatica

Informatief en de sfeer was goed. Met elkaar praten over werkvormen was heel inspirerend.

RNTC

18 april 2016 - Categorie: Testimonials, RNTC training: Train the Trainers

I now understand better the values and principles of effective adult learning, the different techniques of identifying learning needs. I am going back home as a trainer and a key resource to my organisation.

RNTC

18 april 2016 - Categorie: Testimonials, RNTC training: Train the Trainers

Very relevant! The content was designed & delivered in the best possible way.

Testimonial MYBusinessMedia 1

15 april 2016 - Categorie: Testimonials, Digitale Leeromgeving

Zeer goede en deskundige docenten met veel praktijkervaring, ‘uit het leven gegrepen’ lesmateriaal. Prima!

Testimonial MYBusinessMedia 2

15 april 2016 - Categorie: Testimonials, Digitale Leeromgeving

Je wordt uitgedaagd, het kennisniveau is hoog. Je kunt erg veel leren.

Testimonial MYBusinessMedia 3

15 april 2016 - Categorie: Testimonials, Digitale Leeromgeving

De cursus voldeed in alle opzichten aan mijn verwachting. Ik heb mijn leerdoelen absoluut bereikt en ik pas het geleerde nu dagelijks toe bij mijn werk als redacteur.

Toolshops AMFI

14 mei 2016 - Categorie: Testimonials, AMFI Toolshops Scenarioschrijven en Inspiratieboek

Erg interactief, leuke afwisseling tussen theorie en oefeningen. Ondanks dat ik totaal niet van schrijven houd, vond ik de lessen wel leuk.

Toolshops AMFI

14 mei 2016 - Categorie: Testimonials, AMFI Toolshops Scenarioschrijven en Inspiratieboek

Uw enthousiasme en vrolijkheid zorgen ervoor dat je op blijft letten. Een sterk punt is de interactie met ons en dat we veel zelf doen.

Toolshops AMFI

14 mei 2016 - Categorie: Testimonials, AMFI Toolshops Scenarioschrijven en Inspiratieboek

De informatie die tijdens de toolshop wordt gegeven was heel goed. De PowerPoints waren sterk en leuk in elkaar gezet. De lessen waren altijd heel boeiend, ook al hadden we ze vaak heel laat! Leerzaam en interessant en dat lag ook aan de docente. Aardige vrouw, alle lessen top voorbereid en ze staat altijd open voor nieuwe ideeën.

Toolshops AMFI

14 mei 2016 - Categorie: Testimonials, AMFI Toolshops Scenarioschrijven en Inspiratieboek

De kwaliteit van de colleges was zeer hoog! Fijne sfeer en er wordt goed gesgegeven: mijn complimenten!

Toolshops AMFI

14 mei 2016 - Categorie: Testimonials, AMFI Toolshops Scenarioschrijven en Inspiratieboek

Een sterk punt is de passie waarmee u alles overbrengt en u probeert die liefde en passie voor taal door te geven.

Toolshops AMFI

14 mei 2016 - Categorie: Testimonials, AMFI Toolshops Scenarioschrijven en Inspiratieboek

Door de oefeningen tijdens de toolshops heb ik geleerd om sneller creatief te denken en effectiever te schrijven. Dus onnodige zinnen en woorden weghalen.

  • « Ga naar Vorige pagina
  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Ga naar Volgende pagina »

Primaire Sidebar

Search

Meer info

Pointer redactie & training

Diana de Jong
  tel. 06 - 14 39 41 14
  info @ pointerweb.nl

Footer

Pagina’s

  • Pointer redactie & training
  • Onderwijsontwikkelaar
  • Trainer
  • Portfolio
  • Profiel Diana de Jong
  • Contact
  • E-mail
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Contact

Pointer redactie & training

Diana de Jong
  tel. 06 - 14 39 41 14
  info @ pointerweb.nl
KvK: 34125803

© 2025 · Pointerweb . Privacy & cookies
website: ArtoFakt Webdesign

  • Nederlands
  • English (Engels)
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.OkNeePrivacybeleid
Je kunt je toestemming op elk moment intrekken met de knop toestemming intrekken.Toestemming intrekken